وزیر علوم، درگذشت دو تن از خبرنگاران را تسلیت گفت

منصور غلامی در پیامی ضمن ابراز همدردی، درگذشت مرحومه ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مرحومه مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا را به خانواده این دو خبرنگار جوان، اصحاب رسانه و همکاران آنها در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت گفت.

در پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه که منجر به از دست دادن دو نفر از خبرنگاران عزیز و پرتلاش خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا و همچنین مجروح و مصدوم شدن جمع دیگری از خبرنگاران شد، موجب تاسف و تالم گردید.

غلامی بیان کرد: اینجانب ضمن همدردی با خانواده‌های محترم جوانان از دست‌رفته، مرحومه ریحانه یاسینی  و مرحومه مهشاد کریمی این ضایعه دردناک را به خانواده‌های محترم این دو عزیز و به اصحاب شریف رسانه، خصوصا همکاران محترمشان در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت می‌گویم.

ویر علوم در این پیام از درگاه خداوند متعال برای زنده‌یادان، علو درجات و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزیزان‌شان، صبر و شکیبایی مسالت کرد و برای دیگر خبرنگاران عزیز صدمه‌دیده در این سانحه نیز سلامتی و بهبودی آرزو کرد.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا