نسخه سفارشی لکسوس LC500 معرفی شد

شاید بتوان لکسوس LC500 را یکی از زیباترین خودروهای تولیدی دانست که در چند وقت اخیر عرضه شده است و ما از صمیم قلب با این ایده موافقیم؛ اما درباره اصلاحات انجام‌شده در این نمونه‌ی خاص مطمئن نیستیم. به گزارش carscoops، نمای بیرونی این لکسوس LC500 با رنگ قرمز متالیک تزئین شده است که تصور می‌کنیم احتمالاً بهترین رنگ موجود برای خودرو است. این رنگ زیر آفتاب می‌درخشد و تمام منحنی‌های اغواکننده و خطوط بدنه را به نمایش می‌گذارد.

نمونه‌ی سفارشی لکسوس LC500 به رینگ‌های آوانگارد در اندازه‌های متنوع ۱۷ تا ۲۲ اینچی مجهز شده است. مجموعه‌ای از رینگ‌های سفارشی می‌توانند ظاهر هر خودرویی را متحول کنند و این نمونه‌ی لکسوس نیز از قاعده مستثنا نیست؛ البته مطمئن نیستیم که ظاهر جدید خیلی خوب شده باشد. رینگ‌های مورد بحث با نام SR10 شناخته می‌شوند و در این حالت با سیستم تعلیق بادی مجهز به کیت کاهش ارتفاع، ظاهر خودروی اسپرت را تغییر و حداقل از نظر ما، ظرافت آن را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد. آوانگارد تصاویری از سایر مدل‌های رینگ ساخت خود را در وب‌سایت رسمی منتشر کرده است که شامل خودروهای بی‌ام‌و M3 E46، نیسان GT-R، کرایسلر 300S و آئودی A4 آوانت می‌شود.

برای یادآوری بد نیست بدانید، لکسوس LC500 مجهز به پیشرانه ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی است که ۴۷۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این پیشرانه به جعبه‌دنده ۱۰ سرعته مجهز است که قدرت چرخ‌های عقب را تأمین می‌کند و خودرو را قادر می‌سازد در زمان ۴/۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) برسد. می‌توان با اطمینان گفت که لکسوس LC500 بیشتر به دلیل ظاهر بیرونی خیره‌کننده، فضای داخلی لوکس و پیشرانه‌ی آن، یکی از بهترین گرندتورهای دودر بازار است.

به گزارش autoevolution، مشتریان برای داشتن لکسوس LC 500 کوپه مجهز به پیشرانه ۴۷۱ اسب بخاری ۵ لیتری V8، حداقل باید ۹۳,۰۵۰ دلار بپردازند. با وجود گران بودن، باز هم به‌صرفه‌تر از لکسوس LC 500h مجهز به پیشرانه ۳۵۴ اسب بخاری است که قیمت آن از ۹۷,۶۱۰ دلار شروع می‌شود. قیمت لکسوس LC 500 روباز از ۱۰۱,۱۰۰ دلار آغاز می‌شود و LC 500 سری اینسپریشن حداقل ۱۱۰,۴۲۰ دلار است. لکسوس LC 500 روباز سری اینسپریشن با قیمت ۱۱۹,۹۰۰ دلار در بالای این مجموعه قرار دارد.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا