نگاه دولت جدید مبتنی بر دیدگاه علمی باشد

به گزارش سیناپرس فارس، مظاهر بابایی رئیس جهاددانشگاهی فارس در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه نگاه دولت جدید باید مبتنی بر دیدگاه علمی و شایسته‌محور باشد، گفت: ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان علاوه بر حل مسائل معیشتی و مدیریت صحیح سیاست‌های خارجی نظام، جایگاه ایران اسلامی را هم ارتقا داد.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ملت شریف ایران در این مقطع حساسی تاریخی، شرکت در انتخابات است، افزود: حضور در انتخابات نشان دهنده صحنه سیاسی چهار سال آینده است.
بابایی ادامه داد: در شرایط فعلی، کشور نیاز به یک مدیر انقلابی و جهادی دارد، البته مدیری که انتخاب می‌شود باید همانگونه که مردم او را اصلح دانستند، او نیز نمایندگان و مدیران اصلح و شایسته را انتخاب کند و معیشت مردم را در اولویت قرار دهد.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس در تبیین اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: دولتی که با آرای زیادی از مردم روی کار بیاید، قدرت بیشتری برای پیاده سازی سیاست‌ها خواهد داشت.

وی ادامه داد: ممکن است مردم از مسائل اقتصادی و فشارهایی که ناشی از این مهم بر آن‌ها تحمیل شده، دلگیر باشند اما واقعیت این است که بروز چالش‌های اقتصادی ناشی از مشارکت کم مردم نبوده بلکه به نوع انتخاب باز می‌گردد، لذا مردم این بار با حضور در صحنه می‌توانند انتخاب اصلح را رقم بزنند.

مدیرخبرگزاری سیناپرس استان فارس همچنین گفت: برحسب آیین‌نامه انتخابات و با توجه به سیاست افزایش  شعب اخذ رأی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش تجمع، جهاددانشگاهی فارس، ساختمان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز و تعدادی از نیروی انسانی را در اختیار ستاد انتخابات استان فارس قرار داده است.

بابایی با بیان اینکه جهاددانشگاهی و جهادگران شاغل در این نهاد انقلابی، اهمیت انتخاب اصلح و البته تبعات ناشی از این انتخاب را شاید بیشتر درک کنند، گفت: جهاددانشگاهی در اغتشاشات آبان ۹۸، خسارت سنگین مالی و جانی را متحمل شد، ساختمان مرکز آموزش این نهاد کاملاً در آتش کینه‌ورزی دشمنان نظام اسلامی سوخت و یکی از نیروهای حراست آن هم، آسیب‌های جسمی سختی دید که تبعات آن تاکنون ادامه دارد. اگر امروز این ساختمان، مجددا سرپا شده و با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر، به عنوان یک امکان عمومی در اختیار نظام، دولت و مردم قرار دارد، عامل اصلی آن همدلی و همراهی جهادگران دانشگاهی بوده است و بس.

وی با ابراز گلایه از آنچه همراهی نکردن دستگاه‌های متولی برای کمک به بازسازی ساختمان مرکز آموزش جهاددانشگاهی فارس، عنوان می‌کرد، گفت: بازسازی این ساختمان که اکنون در اختیار ستاد انتخابات شهرستان شیراز قرار گرفته و به حوزه اخذ رأی در یکی از مناطق کم برخوردار کلانشهر شیراز بدل شده، بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای جهاددانشگاهی آن هم در این شرایط دشوار اقتصادی هزینه در بر داشته است.

بابایی تأکید کرد: ما به واسطه نوع تفکر جهادی حاکم بر جهاددانشگاهی، بازسازی این ساختمان و تامین مجدد تجهیزات این مجموعه را در دستور کار قرار دادیم زیرا اعتقاد داریم که این مرکز، امکانی مهم و تاثیرگذار در یکی از نقاط کم برخوردار شیراز بوده و قبل از حریق آبان ۹۸ و پس از بازسازی، خدمات ویژه و گسترده علمی، آموزشی، مهارت آموزی و …. در اختیار گروه‌های مختلف جامعه قرار داده است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به ظرفیت‌های متعدد این نهاد در ابعاد فرهنگی، علمی، پژوهشی، آموزشی و پارک علم و فناوری، لزوم بهره‌گیری هرچه بیشتر از این ظرفیت‌ها با هدف اتکای بهتر و مطلوبتر به توان داخل برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دولت آینده یکی از خواسته‌های مهم دانست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا