بیانیه دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در بیانیه ای در آستانه ۲۸ خرداد روز انتخاب ضمن برشمردن دستاوردهای عظیم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و ارداه خود مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای را به نمایش گذارند.

متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی؛

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و … به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

ملت غیرتمند و آگاه ایران؛

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی با بیش از 40 سال فعالیت در عرصه علم و فناوری و فرهنگ، امروز به محضر شما گزارش می‌دهد که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گرفته یا تحریم انتخابات بر دل و جان طیف گسترده ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت دانش بنیان میهن‌شان هم قسم شده اند دیگر اثر نمی‌گذارد. این حرکت بزرگ و این اراده و خودباوری، نیازمند پشتیبانی و حضور درخشان در میدان، چاره مواجهه با تاریک نمایی و بدبینی القا شده از آن سوی مرزهاست.

مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.

جهاددانشگاهی با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز 28 خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند. اعضای این نهاد انقلابی با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوریت 1400 شرکت خواهند کرد.

جهاددانشگاهی

26 خرداد 1400

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا