نظرسنجی برای هیچ یک از نامزدهای انتخابات انجام نشده‌است

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اخباری در بعضی رسانه‌ها در خصوص نتایج نظرسنجی که به این دانشگاه نسبت داده شده است، دانشگاه تهران، ضمن تکذیب این خبر به آگاهی می‌رساند که هیچ گونه نظرسنجی، اعم از انفرادی و مشترک برای هیچ یک از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، توسط این دانشگاه صورت نگرفته است و اساساً دانشگاه تهران دارای مرکز نظرسنجی افکار عمومی نیست.

دانشگاه تهران در این اطلاعیه ضمن تکذیب هر گونه ارتباط این دانشگاه با این نظرسنجی‌ها تاکید کرد که نام دانشگاه تهران، در این اخبار مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه ( ۲۸ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سید ابراهیم رئیس ­الساداتی مشهور به رئیسی،  علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی­ زاده هاشمی عبدالناصر همتی و محسن مهرعلی زاده هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری بودند که مهرعلی زاده امروز انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کرد.

سه مناظره انتخاباتی نیز در روزهای ۱۵ و ۱۸ و ۲۲ خرداد برگزار شد و نامزدها، برنامه های خود را در این مناظره ها برای مردم تبیین کرده اند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا