رای هر فرد اثر چشمگیری در سرنوشت انتخابات دارد

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی روز یکشنبه در نشست مجازی ائمه جماعت دانشگاه های سراسر کشور با تبیین رسالت، نقش و جایگاه روحانیت در عرصه انتخابات افزود: در این میان لازمه حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی روی کارآمدن دولت باورمند به تحول است. اعضای این دولت، جوان، با نشاط، پر تلاش، مومن و امیدوار به آینده باشند تا سیاست‌ها را به درستی دنبال کنند و از ظرفیت های کشور به نحو احسن استفاده کنند.

وی اظهار داشت: لازمه حضور و به روی کار آمدن چنین دولتی مشارکت بالا در روز انتخابات است. آمریکایی ها با فشار حداکثری بر اقتصاد ایران و ایجاد تحریم ها دنبال این هستند که حضور مردم پای صندوق های رای کمرنگ شود، اما این مشکل با حضور پرشور در پای صندوق های رای در روز انتخابات حل خواهد داد.

رستمی گفت: اصل در این انتخابات آشتی مردم با صندوق های رای و همراهی مردم با نظام است؛ به هر میزان که مشارکت افزایش پیدا کند  دولت آینده یک دولت مقتدرتر با پشتوانه رای بالا و بسیار موثرتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری  تمام آحاد مردم و ملت می‌توانند در ترویج و تشویق هموطنان برای مشارکت در انتخابات فعال باشند و لازم است هر فرد خود را موظف به اثر گذاری در مشارکت بداند.

به گزارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رستمی ادامه داد: صحنه انتخابات پیش روی، عرصه مجاهدت و تلاش ویژه برای اثر گذاری و دفاع از جمهوری اسلامی است؛ به تعبیر حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و از آن باید دفاع کرد. نقطه کانونی دفاع از حرم به تشخیص سردار دل‌ها همین جاست و ما باید در میدان و عمل به دنبال افزایش مشارکت مردم پای صندوق های رای باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،‌ همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا