روایت به ثمر رسیدن برخی دستاوردهای جهاددانشگاهی در مستند غیررسمی

روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیررسمی» روز دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه سوم سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

همچنین این مستند سه‌شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه خبر، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۲ از شبکه افق و پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه ۴ سیما بازپخش خواهد شد.

یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال‌های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزارشده و رهبر انقلاب پای صحبت‌ها و درد دل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزارشده است.

مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیررسمی» تولید کرده است.

قسمت اول این مجموعه به دیدار «راویان دفاع مقدس» و قسمت دوم به موضوع «مروری بر دیدارهای پنجشنبه‌ای» رهبر انقلاب و حاشیه‌های این جلسات پرداخته بود.

در بخشی از سومین قسمت این مجموعه که به کارگردانی علی‌صدری نیا تولیدشده، رییس و تعدادی از محققان جوان نسل انقلاب جهاددانشگاهی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی و صمیمانه، داستان به ثمر رسیدن برخی از دستاوردها، درد دل‌ها و مشکلات پیش پای خود را روایت می‌کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا