برگزاری یازدهمین سمینار بین المللی چشم پزشکی ترجمانی

یازدهمین سمینار بین المللی چشم پزشکی ترجمانی با شعار  «به آینده نگاه کن»   ۲۱ خرداد  ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به صورت مجازی در بستر زوم (Zoom) برگزار می‌شود.

این وبینار بین المللی یک روزه به ابتکار دکتر سهیل ادیب مقدم و با مشارکت ISRS (International Society of  Refractive Surgery), UCO (Universal Council of Ophthalmology) و TORC  (Translational Ophthalmology Research Center) اجرا شده  و مدیریت اجرایی آن را دکتر مژده محسنی بر عهده خواهد داشت.

دکتر ادیب مقدم درباره هدف از برگزاری این سمینار گفت: بررسی آخرین دستاوردهای پژوهشی و علمی بین رشته ای در قرنیه هدف اصلی برگزاری این وبینار بین المللی است. در یازدهمین سمینار چشم پزشکی ترجمانی استادان برجسته جهان در رشته های مختلف علوم پایه، چشم پزشکی و مهندسی حضور داشته و  به تشریح آخرین دستاوردهای پژوهشی مرتبط در حوزه قرنیه خواهند پرداخت.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، وی در ادامه افزود: سمینار یازدهم چشم پزشکی ترجمانی همچون گذشته با هدف به کارگیری علوم پایه و مهندسی در کاربردهای چشم پزشکی و با تاکید بر نگاه به آینده برگزار می‌شود و  محققان برجسته جهانی که با رویکردهای علوم بین رشته‌ای در حوزه تحقیقات چشم پزشکی فعالیت داشته‌اند در کنار پژوهشگران جوان فعال در این زمینه، به تبیین دیدگاه‌ها و دستاوردهای خود می‌پردازند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا