تهدید ایلان ماسک توسط بزرگترین گروه هکر دنیا انانیموس (Anonymous)

آن ها با تمجید از خدماتی همچون تولید خودروی برقی و سفرهای فضایی ادعا کرده اند که بیزینس ماسک آن گونه که ادعا می کند سبز و عاری از ایراد نیست .

گروه هکری Anonymous در پیام خود بیان کردند:

هر آنچه ایلان ماسک تحت عنوان تلاشی برای نجات جهان به راه انداخته است، تنها به دلیل حس برتری جویی و شهرت او بوده و شرکت های زیادی برای تولید خودروهای برقی یا در زمینه سفرهای فضایی فعالیت دارند و ایلان ماسک تنها به واسطه پست های مضحکی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کند معروف شده است.

بیشتر درآمد تسلا از بیت کوین است و نه فروش اتومبیل. ماسک قصد دارد به سود دولت آمریکا بیت کوین را بد نام کند. اقداماتی که ماسک با نام حفاظت از محیط زیست و نوآوری انجام داده است در اصل گامی در جهت درآمدزایی بوده اند. ایلان ماسک با انتشار توییت هایش بازار رمزارزها را دستکاری کرده است و با درآمد و زندگی افراد فقیر بازی کرده ای.

ایلان نمی دانی که چقدر کسالت آوری، تو یک میلیونر فاسد هستی!

همان طور که در نظراتی که زیر پست هایی که در توییتر به اشتراک گذاشته ای می بینی، بازی های تو با بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است میلیون ها زندگی نابود شود. میلیون ها سرمایه گذار چشم امید خود را به درآمد حاصل از ارزهای رمزنگاری دوخته اند تا بلکه این گونه رویاهای خود را محقق کنند.

این چیزی است که تو هرگز نخواهی فهمید! زیرا تو در سرزمین استعمار شده آفریقای جنوبی، در میان معادن زمرد به دنیا آمدی و هیچ درکی از زندگی سخت کارگران در سراسر دنیا نداری. شاید فکر کنی که در کار خودت خیلی خبره و باهوش هستی اما حالا یک حریف قدر پیدا کردی. ما گمنام (Anonymous) هستیم. “ما یک ارتشیم منتظر ما باش!”

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا