با Arese RH95 آشنا شوید

این خودرو که به مناسبت نود و پنجمین سالگرد پایه‌گذاری کمپانی توسعه یافته، در واقع نسخه تکامل یافته از Disco Volante Coupe بوده و از مشخصات فنی مطلوبی برخوردار است.

سوپراتومبیل جدید Arese RH95 مثل دیگر اعضای سری AERO بر مبنای فراری ۴۸۸ پیستا ساخته شده و از لحاظ فرم کلی بدنه شباهت فراوانی با آن دارد. البته از آنجایی که این خودرو باز طراحی شده، در جزئیات ظاهری متفاوت از مدل مزین به نشان اسب رقصان است.

درهای قیچی‌مانند را می‌توان یکی از ویژگی‌های جذاب Arese RH95 دانست. آنطور که شرکت Carrozzeria Touring Superleggera وعده داده، به واسطه این ویژگی ورود و خروج به کابین بسیار راحت‌تر است؛ همچنین این کمپانی تاکید می‌کند میدان دید محصول جدیدش در سطح بالایی قرار داشته و تسلط راننده به محیط اطراف مناسب است. در کنار این‌ها، برند ایتالیایی مانور ویژه‌ای روی ارگونومی و راحتی استفاده از Arese RH95 در رانندگی‌ها و کاربردهای روزمره می‌دهد.

برای اینکه وزن خودرو در پایین‌ترین حد ممکن حفظ شود، بخش عمده‌ای از بدنه جنسی از فیبرکربن دارد. به منظور تضمین کیفیت و دقت مونتاژ هم هر کدام از پنل‌ها، طبق فرایند تزریق خلا در دمای ۱۲۰ درجه سلسیوس تولید شده‌ است. شرکت Carrozzeria Touring Superleggera اعتقاد دارد Arese RH95 بهترین نسبت استحکام به وزن را ارائه می‌کند.

نیروبخش Arese RH95 یک موتور ۴.۲ لیتری V8 است که ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این ارقام در مقایسه با ۴۸۸ پیستای استاندارد اندکی بهتر هستند، به همین خاطر احتمالا تغییرات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در موتوری که از فراری خریداری شده، صورت گرفته است.

سالواتوره استرانجی (Salvatore Stranci) مدیر کل شرکت Carrozzeria Touring Superleggera در رابطه با پروژه جدید گفته Arese RH95 یک دستاورد قابل توجه دیگر در تاریخ ۹۵ ساله کمپانی است. وی افزوده «ما دوباره توانمندی‌های خود در زمینه نوآوری را به رخ کشیده و از پیشرفته‌ترین مواد و تکنیک‌های تولید که غیرعادی هستند، استفاده کرده‌ایم.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا