واکسیناسیون اجباری گروهی از کارمندان یک بیمارستان

به گزارش بیزینس اینسایدر، عده‌ای از کارمندان بیمارستان «هیوستن متودیست» در آمریکا به دلیل واکسیناسیون کووید ۱۹ ا جباری از کارفرمای خود شکایت کرده‌اند.

در این شکایت که روز جمعه ثبت شده، نام بیش از ۱۰۰ نفر از کارمندان بیمارستان دیده می‌شود. کارمندان ادعا می‌کنند با مشروط کردن واکسیناسیون برای ادامه فعالیت در بیمارستان، به نمونه‌های آزمایشگاهی تبدیل شده‌اند.

بیمارستان هیوستون متودیست در اوایل ۲۰۲۱ میلادی اعلام کرد ۲۶ هزار کارمند آن تا ۷ ژوئن کاملاً واکسینه می‌شوند. در بیانیه این شرکت در ماه آوریل آمده است: کارمندانی که تا تاریخ اعلام شده، واکسن دریافت نکنند از کار خود تعلیق و به تدریج اخراج می‌شوند.

همچنین طبق قوانین بیمارستان کارمندان با شرایطی خاص مانند بارداری از دریافت اجباری واکسن معاف شده‌اند.

در شکایت مذکور اشاره شده کارمندان «واکسن های آزمایشی» دریافت کرده‌اند و هیچکدام از واکسن‌های مذکور توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به طور کامل تأیید نشده بودند. این درحالی است که این سازمان ۳ واکسن کووید ۱۹ را در آمریکا تأیید کرده است.

سخنگوی بیمارستان هیوستون متودیست در بیانیه‌ای اعلام کرد ۹۹ درصد کارمندان آن کاملاً واکسینه شده‌اند و بیمارستان به کارمندانش افتخار می‌کند. همچنین در این بیانیه به سابقه قانون واکسیناسیون اجباری در بیمارستان اشاره شده است.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا