وبینار همکاری موزه علوم ایران و مرکز علم هیوریکا فنلاند برگزار می‌شود

 این نشست مشترک بین موزه ملی علوم و فناوری ایران و مرکز علم هیوریکای فنلاند در راستای تفاهم‌نامه امضا شده طرفین برای همکاری‌های مشترک علمی بوده و با حضور دو سخنران داخلی و دو سخنران خارجی عصر فردا – دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ – به صورت مجازی   برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، میکو میلکوسکی مدیر مرکز علم هیوریکا فنلاند با موضوع «رویارویی با فاجعه: درگیر شدن با علم در همه‌گیری»، کریس پولکینن دبیر کل انجمن موزه‌ها و مراکز علم فنلاند با موضوع «پیوستن نیروها برای افزایش دسترسی اجتماعی: مدل همکاری شبکه‌ای فنلاند در جهت سرمایه علمی» سخنرانی می کنند.

همچنین صدرالدین طاهری هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان و عضو هیات اجرایی شورای موزه‌های دانشگاهی با موضوع «موزه‌های دانشگاهی ایران، برنامه‌ریزی برای آینده‌ای روشن‌تر»، عسل شاکری فوق لیسانس رشته طراحی تجربه و نمایشگاه از دانشگاه اف. آی. تی نیویورک و عضو ایکوم ایران با موضوع «آموزش بی حد و مرز؛ تبادل، تعامل، همکاری و همفکری در دنیای محدود-نامحدود مجازی!» سخنرانان داخلی و خارجی این نشست و  سیف‌اله جلیلی رییس موزه ملی علوم و فناوری، به عنوان دبیر و هماهنگ کننده نشست خواهند بود.

 این نشست به زبان انگلیسی و به صورت مجازی بوده و روز روز دوشنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از طریق اسکای روم به آدرس :https://www.skyroom.online/ch/zagros۲۰۰۲m/jointevent/l/en ارایه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مهمان در این نشست شرکت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا