بزرگترین رویداد اتومبیلرانی اروپا برگزار می شود

به گزارش سیناپرس، نمایشگاه خودروی ژنو، بزرگترین رویداد اتومبیلرانی اروپا پس از دو سال وقفه در سال ۲۰۲۲ باز خواهد گشت. هم اکنون از غرفه داران دعوت می شود تا برای حضور در این رویداد که طبق معمول در مرکز پالکسپو در ۱۷ تا ۲۷ فوریه سال آینده برگزار می شود، ثبت نام کنند. 

نمایشگاه ۲۰۲۲ نود و یکمین دوره نمایشگاه ژنو خواهد بودکه پس از سال ۲۰۱۹ اولین بار است که برگزار می شود. رویداد ۲۰۲۰ این نمایشگاه به دلیل همه گیری ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت در سراسر جهان لغو شد و در سال 2021 این نمایشگاه به دلیل کمبود غرفه داران علاقه مند در آخرین لحظه متوقف شد.

در نتیجه انصراف های پی در پی، بنیاد نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو (FGIMS) وام ۱۴/۱ میلیون پوندی را از ایالت ژنو (مشروط به یک رویداد ۲۰۲۱) رد کرد و نمایشگاه اتومبیل را به شرکتPalexpo SA، شرکتی که بزرگترین مرکز نمایشگاهی ژنو را اداره می کند، فروخت.

ساندرو مسکویتا (Sandro Mesquita)، مدیرعامل نمایشگاه ژنو، گفت: «با ارسال بسته های مناقصه، ما در حال حاضر رسماً سازمان نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو ۲۰۲۲ را آغاز می کنیم.به گزارش سیناپرس، من و تیمم صبر می کنیم که تصور کلی خود را به غرفه داران و متعاقباً به مردم ارائه دهیم. ما واقعاً امیدواریم که وضعیت سلامتی و مقررات مربوط به سیاست مربوط به کووید ۱۹ بتواند باعث برگزاری این نمایشگاه شود.
هنوز هیچ تولید کننده ای برنامه حضور در این رویداد را تأیید نکرده اما قول ارائه جزئیات بیشتر در هفته های آینده داده شده است. در اواخر سال ۲۰۲۰، برگزارکنندگان این نمایشگاه اشاره کردند که این رویداد می تواند در سال ۲۰۲۱ با قالبی اصلاح شده و با استفاده از مخلوط نمایشگاه های فیزیکی و مجازی برگزار شود اما این برنامه ها هرگز عملی نشد.
به گزارش سیناپرس، انتظار می رود که رویداد ۲۰۲۲ بازگشت به حالت عادی را نشان دهد، در صورتی که همه گیری به اندازه کافی کاهش یافته باشد تا امکان برگزاری مجامع گسترده و سفرهای بین المللی فراهم شود. با این حال، برگزارکننده برنامه اشاره کرده است که این قالب یک تکامل هیجان انگیزخواهد بود که نسبت به وقایع گذشته کاملاً متفاوت است.

مترجم: احسان محمدحسینی
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا