کارمندان آمازون خواهان لغو قرارداد با ارتش رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش  ورج، بیش از ۵۰۰ کارگر آمازون با امضای نامه ای از جف بزوس و اندی جسی (جانشین بزوس) خواسته‌اند درد و رنج مردم فلسطین را به رسمیت بشناسند.

این در حالی است که چندی قبل حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به مرگ ۲۴۸ نفر منجر شد. در بخشی از این نامه آمده است: ما از رهبران آمازون می‌خواهیم حملات مداوم به حقوق اساسی مردم فلسطین تحت اشغال غیرقانونی منطقه را اذعان کنند. البته این پیام نباید با لحنی حاکی از برابری موقعیتی میان رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین باشد. چنین لحنی اختلال و ویرانی ایجاد شده و مرگ فلسطینیان را طی روزها و دهه‌های گذشته تقلیل می‌دهد. آمازون در دفاتر خود در سراسر جهان کارمندان فلسطینی را استخدام می‌کند اما رنج و درد پیش روی فلسطینیان و خانواده‌هایشان را نادیده می‌گیرد.

کارمندان آمازون می‌خواهند این شرکت قراردادهای تجاری با سازمان‌هایی که حقوق بشر را نقض می‌کنند مانند ارتش رژیم صهیونیستی را لغو کند.

در ماه آوریل آمازون و گوگل یک قرارداد ابر رایانشی به ارزش ١.٢ میلیارد دلار با رژیم صهیونیستی امضا کردند.پیش از این کارمندان اپل نیز نامه‌های مشابهی برای مدیر شرکت خود ارسال کرده‌اند.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا