زیباترین عکس‌های هوایی برنده جایزه عکاسی

جایزه بهترین عکاس هوایی سال ۲۰۲۰، به عکاس بلژیکی سباستین ناگی تعلق گرفت. به این دلیل است که عکس‌های او در میان بسیاری از رتبه بندی‌های مسابقه قرار دارد و دارای امتیاز متوسط ​​بالایی هستند.

ناگی در طول اقامت خود در بروکسل شروع به گرفتن این عکس‌های هوایی از پشت بامهای شهر خود کرد. پس از دریافت جایزه، عکاس بلژیکی اعلام کرد: "صادقانه بگویم: من قبلا هرگز در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بودم.

او می‌گوید فکر نمی‌کردم هرگز فرصتی برای پیروزی در اینجا پیدا کنم، شرکت من فقط برای سرگرمی بود. من واقعاً متعجب شدم وقتی شنیدم که در این مسابقه برنده شدم، خصوصاً وقتی صحبت از کسب مقام اول می‌شود این به من احساس غرور و خوشبختی می‌دهد. اول بودن در کاری که دوست دارید انجام دهید واقعاً این احساس رضایت و غرور را به شما می‌دهد. دستیابی به این جایزه به من انگیزه داد تا خودم را در مسابقات جدید دیگری نیز درگیر کنم و شاید در روز‌های آینده خودم را در حال ارزیابی بیشتری قرار دهم.

بنیانگذار این مسابقه کریستف مارتین معتقد است که کیفیت عکس‌های ارسالی تحولی را که این روز‌ها در زمینه تجسم هوایی و استاندارد‌های استفاده شده در آن را اثبات می‌کند. این عکاسان ثابت کردند که می‌توانند ما را راضی کنند. این مسابقه اولین سنگ بنای ساخت نوع جدیدی از هنر‌های تجسمی خواهد بود.

به لطف این عکاسان و هیات داوران، عکاسان سراسر جهان منبع الهام بی نظیر و ارزشمندی هستند. بگذارید اکنون از این ویژگی‌های منحصر به فرد لذت ببریم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا