سامسونگ دو مانیتور هوشمند معرفی کرد

در مقابل محصولاتی که به‌صورت تخصصی در زمینه‌ای خاص عرضه می‌شوند؛ محصولاتی وجود دارند که امکان استفاده از آن‌ها در زمینه‌های مختلف ممکن است و درواقع می‌توان به آن‌ها لقب دستگاه همه‌کاره داد؛ مانیتورهای هوشمند سامسونگ چنین ویژگی‌هایی دارند.

شرکت کره‌ای محصولاتی با نام مانیتور هوشمند معرفی کرده است که سیستم‌عامل تایزن دارند و با برخورداری از امکاناتی مانند بلندگوهای استریو و قابلیت‌های مختص تلویزیون هوشمند، می‌توانند علاوه بر ایفای نقش به‌عنوان مانیتور قابل اتصال به کامپیوتر شخصی، به‌جای تلویزیون هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

سامسونگ تاکنون چند مدل مانیتور هوشمند معرفی کرده است و حال دو مدل دیگر به جمع این محصولات اضافه شده‌اند. به گزارش TheVerge، شرکت کره‌ای از دو مانیتور هوشمند M5 و M7 رونمایی کرده است که مدل M5 صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی با رزولوشن FHD دارد و مدل M7 از صفحه‌نمایش ۴۳ اینچ با رزولوشن 4K استفاده می‌کند.

اولین مدل‌های مانیتور هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند. شرکت کره‌ای این محصولات را صفحه‌نمایش همه‌کاره بیان کرد که می‌توان از آن‌ها در زمینه‌های مختلف کاری و سرگرمی استفاده کرد. برخورداری از امکاناتی مانند سیستم‌عامل تایزن به این معنی خواهد بود که کاربر می‌تواند روی مانیتور، اپلیکیشن‌هایی مانند نتفلیکس یا یوتیوب را اجرا کند و نیازی به دستگاه دیگری نداشته باشد یا حتی اپلیکیشن‌هایی مانند آفیس ۳۶۵ را اجرا کند و بدون نیاز به رایانه‌ی شخصی به فعالیت در محیط آفیس ۳۶۵ بپردازد.

مانیتورهای هوشمند سامسونگ دارای کنترل از راه دور هستند که از دستیارهای هوشمندی مانند الکسا، گوگل اسیستنت و بیکسبی سامسونگ پشتیبانی می‌کند. امکان فعالیت با سامسونگ دکس نیز در مانیتورهای هوشمند شرکت کره‌ای وجود دارد تا کاربر بتواند در محیطی شبیه به دسکتاپ از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کند؛ البته برای استفاده از دکس به گوشی هوشمندی از سری گلکسی سامسونگ نیاز خواهید داشت.

با اضافه شدن دو مانیتور جدید به محصولات سامسونگ، سری مانیتور هوشمند M7 شامل دو گزینه‌ی ۳۲ و ۴۳ اینچی با رزولوشن 4K می‌شود و سری M5 دارای سه گزینه‌ی ۲۴، ۲۷ و ۳۲ اینچی خواهد بود که رزولوشن FHD به کاربران ارائه خواهند کرد. مدل‌های ذکرشده با بدنه‌ی مشکی عرضه خواهند شد؛ اما کاربران می‌توانند مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی سری M5 را در رنگ‌ سفید نیز خریداری کنند.

متأسفانه قیمت محصولات جدید شرکت کره‌ای هنوز مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود مدل ۴۳ اینچی کمی گران‌تر از مدل ۳۲ اینچی سری M7 با قیمت ۴۰۰ دلار باشد و مدل ۲۴ اینچی جدید با قیمتی ارزان‌تر از مدل ۲۷ اینچی (۲۳۰ دلار) سری M5 به بازار راه یابد.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا