نظریه‌ای ترسناک در خصوص موجودات فضایی که مو را بر تنتان سیخ می‌کند

یک دانشمند برجسته دیرینه‌شناسی به نام پروفسور Simon Morris استاد دانشگاه کمبریج در یک طرح استدلالی عنوان کرده است که زندگی در سایر سیارات امکان دارد که وجود داشته باشد.

این دانشمند اذعان دارد حیات در سایر سیارات امکان دارد که وجود داشته باشد و حتی موجودات فضایی به جای ظاهر ترسناک و هیولا مانند که در اغلب فیلم‌های علمی تخیلی برای ظاهر آنها تجسم می‌شود چهره‌ای شبیه به انسان‌های زمینی داشته باشند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این کارشناس اعتقاد دارد به لحاظ زیست‌شناسی شباهت انسان‌های زمینی به موجودات فضایی امکان‌پذیر است.

کارشناسان ارشد ناسا نیز در جدیدترین مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند حتی اگر در منظومه شمسی نیز نتوان به حیات موجودات فضایی دست یافت، قطعا در سایر کهکشان‌ها نشانه‌هایی از حیات امکان دارد که شناسایی شود.

کارشناسان ناسا اعتقاد دارند در فضا میلیون‌ها سیاره وجود دارد که شرایط آب و هوایی و اتمسفری مانند کره زمین دارند و می‌توانند محل زندگی موجودات فضایی باشند.

بر اساس استدلال کارشناسان در هر منطقه‌ای از فضا که دمای بالا در حد جوش و یا یخ وجود داشته باشد، امکان زندگی هوشمند وجود دارد.

کارشناسان اعتقاد دارند، شیوه تکامل جانداران و گیاهان در تمامی سیارات می‌تواند به صورت موازی و هم زمان ایجاد شده باشد و حتی ما سیاراتی دارای حیوانات شکارچی، انواع گیاهان، هاگ و حتی قارچ داشته باشیم.

کارشناسان این نظریه را به تکامل پیچیده حیوانات پس از عصر دوره زمین‌شناسی پرکامبرین در حدود 542 میلیون سال قبل در زمین تعمیم می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،کارشناسان معتقدند با توجه به وجود میلیون‌ها سیاره در کهکشان راه شیری که ممکن است عمری هم‌اندازه با سیاره زمین داشته باشند، امکان دارد که در آنها گونه‌های جاندار شبیه به انسان‌های زمینی و حتی پوشش گیاهی و جانوری مشابه با زمین وجود داشته باشد.

در صورت وجود چنین موجوداتی آنها دارای مغز، اندام‌های مختلف جسمی و حتی هوش و تفکر مخصوص به خود خواهند بود.

سازمان فضایی ناسا در سالهای اخیر به‌صورت محرمانه در پروژه‌های سری در حال جستجوی حیات بیگانه در فضا است.