شرکتهای دانش بنیان حوزه پزشکی به ترکیه می روند

غلامرضا رضاییان امروز در رویداد یکشنبه‌های صادراتی با محوریت تجهیزات پزشکی که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد در خصوص نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استانبول (Exposed Eurasia) به عنوان بزرگترین نمایشگاه ترکیه و اوراسیا گفت:این نمایشگاه در زمینه تجهیزات و فناوری های پزشکی پیشرو بوده که می تواند ارتباطات بین المللی خوبی در حوزه بهداشت و درمان را فراهم کند.

مدیرعامل این شتابدهنده ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی، سیستم های عکسبرداری، آنالیز پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، دستگاه ها، سیستم ها، فناوری، تجهیزات، راه حل های بیمارستانی، سیستم های تصویربرداری هسته ای و پلاسما با کیفیت بالا، تجهیزات سی سی یو، تجهیزات تنفسی، تجهیزات چشم پزشکی، ونتیلاتور، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بیمارستانی و دیگر شاخه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

به گفته رضاییان، در سی امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اورآسیا از کشورهای آمریکا کانادا چین بلژیک بریتانیا سوئیس روسیه کره تایوان و ۱۴ شرکت از ایران حضور دارند.

وی افزود: در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ترکیه ۱۴ شرکت دانش بنیان ایرانی با حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی حضور می‌یابند.
کد خبر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا