نمایشگاه اینوتکس از امروز آغاز به کار کرد

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEوX ۲۰۲۱) با رویدادها و بخش های جانبی متنوعی از امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت آغاز به کار کرد و تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری، در فضایی باز واقع در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.

طی ۹ دوره برگزاری این رویداد، اینوتکس  به بستری برای عرضه نوآوری و فناوری، تبادل دانش فنی و تکنولوژی و نیز مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه گذاران داخلی و بین المللی تبدیل شده است.

بر اساس آمارها در طول این مدت، مجموعا بیش از ۱۸۵۰ شرکت و استارت‌آپ ایرانی و خارجی به عنوان غرفه دار در این نمایشگاه حضور داشته و بیش از ۶۰ هزار نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

در دهمین دوره نمایشگاه، اینوتکس بیش از ۳۰۰ استارت آپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و… به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از ۲۰ هزار نفر بازدیدکننده حضوری و آنلاین خواهند پرداخت.

اینوتکس تنها یک نمایشگاه نیست؛ بلکه هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ سازی سرمایه گذاری در حوزه‌های نوآورانه، رویدادها و بخش‌های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود.

استیج عمومی اینوتکس از جمله بخش‌های جانبی ابن رویداد است که بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفتگو با موضوع فرهنگ سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان با معرفی نمونه‌های موفق ارائه می‌شود.

در بخش استیج تخصصی اینوتکس (ایستگاه آینده) بیش از ۳۰ ساعت محتوا شامل سخنرانی و پنل با موضوع بررسی مهمترین روندهای نوآوری در دنیا شامل پنج حوزه "کلان داده‌ها"، "ظهور NBIC"، "اینترنت اشیاء"، "رایانش ابری" و "هوش مصنوعی" به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

اینوتکس پیچ این رویداد، رقابتهای استارت‌آپی است که در ۶ استان مختلف کشور برگزار شده و فینال آن همزمان با رویداد اینوتکس و در مواجهه با سرمایه گذاران برگزار می شود.

در بخش کافه سرمایه اینوتکس نیز اقدام به برگزاری مجموعه جلسات سرمایه گذاری بین استارت‌آپ‌ها و سرمایه گذاران خواهد شد.

برنامه پنجم اینوتکس، رویداد اینوجوان است که طی آن کارگاه‌های تفکر خلاق و حل مسئله برای نوجوانان همراه با بازی و سرگرمی برگزار خواهد شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات استارکاپ از دیگر بخش‌های اینوتکس است. استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای در دو رشته PES۲۰ و FIFA۲۰ است که استارت آپ‌ها درقالب تیم‌های دو نفره در مسابقات شرکت می کنند.

این جام طی نمایشگاه اینوتکس، از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فضایی برای بازی‌های مقدماتی در نمایشگاه اینوتکس درنظر گرفته شده و بازی‌های نهایی نیز در استیج اینوتکس، پرشور و نشاط برگزار می شود.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس سفرای کشورهای استرالیا، بلغارستان، رومانی، بولیوی، مکزیک، یمن و بنگلادش حضور دارند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا