جزئیات جدیدی از اندروید ۱۲ فاش شد

گزارش امروز از سوی «جان پراسر» افشا شده که در بخشی از ویدیو توضیح می‌دهد تغییرات جدید اندروید ۱۲ شامل یک تجربه زیبا و جدید، حریم خصوصی قوی‌تر و هماهنگی بهتر دستگاه‌ها با هم خواهد بود. در بخش دیگری از این ویدیو بخش‌هایی از عناصر رابط کاربری اندروید ۱۲ مشاهده می‌شود.

در تصویر بالا از سمت چپ به ترتیب می‌توانیم ویجت جدید موسیقی در نوار نوتیفیکیشن‌ها، سوییچ Battery Saver، ویجت کوچک آب‌وهوا، اسلایدر جدید تعیین سطح روشنایی صفحه و سوییچ‌های مربوط به سیستم‌های ارتباطی، ویجت جدیدی برای ساعت آنالوگ، دکمه‌های جدید مثبت و پاور، اسلایدر جدید حجم صدا، ابزاری برای قطع موقت آلارم، سنجاق و دکمه اطلاعات، دکمه‌هایی احتمالا برای پیکربندی تنظیمات دستگاه در محل کار و خانه، رابط جدیدی برای قطع موقت آلارم یا خاموش کردن آن و تغییرات کوچک خود نوتیفیکیشن‌ها را ببینیم.

اندروید ۱۲ همچنین شامل تغییراتی در بخش تنظیمات سریع، طراحی جدید کیبورد، ظاهر قرصی‌شکل نوتیفیکیشن‌ها در نوار وضعیت، بازطراحی کامل صفحه قفل و گرد شدن بسیاری از زاویه‌هاست. به نظر می‌رسد که آپدیت بعدی اندروید شامل اشکال و انیمیشن‌های جدیدی است که می‌توانند از طریق سیستم تم‌گذاری شخصی‌سازی شوند.

اندروید ۱۲ ظاهرا توجه زیادی به تغییرات رابط کاربری خواهد داشت. این نسخه شاهد تغییر آیکون اپ‌ها و سایر عناصر گرافیکی اندروید خواهیم بود که همگی در نقاط مختلف سیستم با هم هماهنگی خواهند داشت. گوگل با به‌روزرسانی انیمیشن‌ها حالتی را در سیستم عامل خود ایجاد کرده که باعث می‌شود در هنگام استفاده از رابط کاربری حس روان‌تر و سریع‌تری به شما دست بدهد.

نکته جالبی که پراسر به آن اشاره می‌کند، تاریخ‌هایی است که در تصاویر افشایی دیده می‌شود ولی امسال وجود خارجی ندارند: دوشنبه ۲۵ اوت (۳ شهریور) و دوشنبه ۲۷ اوت (۵ شهریور). ولی هیچ‌کدام از این دو تاریخ نه امسال و نه سال آینده با روز دوشنبه مصادف نمی‌شوند.

اندروید خام گوگل در سال‌های اخیر بیشتر از هر زمان دیگری سبک و سیاق خاص خود را پیدا کرده است. گوگل سه‌شنبه شب در مراسمی برای توسعه‌دهندگان احتمالا از اندروید ۱۲ رونمایی می‌کند. پراسر دو روز پیش هم رندرهایی را از طراحی متفاوت پیکسل ۶ فاش کرده بود.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا