تاثیر معجزه آسای داروی ضد انگل در درمان کرونا

به گزارش سیناپرس، تحقیقات جدید روی داروی ضد انگلی ایورمکتین، آن را به عنوان یک داروی معجزه آسای کووید۱۹ شناسایی کرده است. کارشناسان می گویند استفاده جهانی از این دارو می تواند همه گیری کرونا را یک بار و برای همیشه پایان دهد، زیرا این داروی ضد انگلی ایورمکتین به طور منظم خطر ابتلا به بیماری کشنده تنفسی را به طور منظم کاهش می دهد. 

این پروژه تحقیقاتی که توسط متخصصان پزشکی ایالات متحده آمریکا مورد بررسی قرار گرفت شامل جامع ترین بررسی اطلاعات موجود برگرفته از مطالعات بالینی، آزمایشگاهی، حیوانی و دنیای واقعی است. 

گروهی از متخصصان پزشکی و علمی بررسی های منتشر شده توسط محققان این پروژه تحقیقاتی، نسخه های خطی، متاآنالیزهای تخصصی و تجزیه و تحلیل اپیدمیولوژیک مناطق با توزیع ایورمکتین را بررسی کردند که همگی نشان می دهد که ایورمکتین در پیشگیری و درمان کووید ۱۹ موثر است.
به گفته محققان، آنها کاری را انجام دادند که مقامات پزشکی در انجام آن کوتاهی کردند. آنها جامع ترین بررسی داده های موجود در مورد ایورمکتین را انجام داده و استاندارد بالایی را برای صلاحیت داده های بررسی شده قبل از نتیجه گیری که ایورمکتین می تواند به این همه گیری پایان دهد، اعمال کردند. به گزارش سیناپرس، تمرکز این نسخه روی ۲۷ آزمایش کنترل شده موجود در ژانویه ۲۰۲۱ بود که ۱۵ مورد آن آزمایش های کنترل شده تصادفی (RCT) بود.
محققان مطابق با متاآنالیزهای متعدد ایورمکتین از زمان انتشار توسط پنل های متخصص از انگلستان، ایتالیا، اسپانیا و ژاپن، کاهش چشمگیر آماری در مرگ و میر، زمان بهبودی و ترخیص ویروس را در بیماران کووید ۱۹ تحت درمان با ایورمکتین مشاهده کردند. این آخرین تحقیق نشان می دهد، یک بار دیگر، وقتی کل شواهد بررسی می شود، بدون شک ایورمکتین به عنوان پیشگیری و درمان بی خطر کووید ۱۹ بسیار موثر است.

اکنون بسیاری از کشورها در سراسر جهان می توانند تشخیص دهند که ایورمکتین یک پیشگیری و درمان قدرتمند برای کووید ۱۹ است. آفریقای جنوبی، زیمبابوه، اسلواکی، جمهوری چک، مکزیک و هند این دارو را برای استفاده توسط متخصصان پزشکی تأیید کرده اند.

نتایجی که در این مطالعه اخیر مشاهده شده نشان می دهد که فعالیت های توزیع ایورمکتین به طور مکرر منجر به کاهش سریع مرگ و میر در کل جمعیت شده است.
پژوهشگران از مقامات بهداشت عمومی و متخصصان پزشکی کشورهای مختلف در سراسر جهان خواسته اند که ایورمکتین را فوراً در استاندارد مراقبت از آنها بگنجانند تا بتوانیم این همه گیری را یک بار و برای همیشه پایان دهیم. 
به گزارش سیناپرس، شرح کامل این پژوهش ها و نتایج حاصل از آن در آخرین شماره مجله آمریکایی درمانی (Therapeutics) منتشر شده و قابل دسترس است. 

مترجم: فاطمه کردی
منبع: The health site

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا