نشست تخصصی حمایت از زوج‌های نابارور؛ هزینه‌ ها و بیمه‌ ها

روز نخست این کمپین «حمایت از زوج‌های نابارور؛ هزینه‌ها و بیمه‌ها» نام‌گذاری شده است و در این روز نشست خبری با حضور دکتر محمدرضا صادقی، رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، دکتر علی صادقی تبار، مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، دکتر سوسن عزیزمحمدی، رییس بیمارستان هاجر (به نمایندگی از بیمه نیروهای مسلح) و نمایندگان بیمه‌های تأمین اجتماعی و سلامت ایرانیان برگزار می‌شود.

هزینه‌های بالای درمان و نبود پوشش بیمه‌ای مناسب برای خدمات درمان ناباروری، یکی از موانع اصلی زوج‌های نابارور برای شروع و پیگیری درمان است. اگرچه خوشبختانه در سال گذشته، با همکاری سازمان بیمه نیروهای مسلح خدمات درمان ناباروری در مرکز ابن‌سینا تحت پوشش کامل این بیمه قرار گرفته است و این اقدام گام بزرگی در حمایت از زوج‌های نابارور به شمار می‌رود، اما لازم است که دیگر سازمان‌های بیمه‌گر نیز در این مسیر گام بردارند.
از این رو، در این نشست تخصصی موانع پوشش بیمه‌ای برای خدمات درمان ناباروری و راهکارهای حمایتی برای زوج‌های نابارور بررسی می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا،  این نشست شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ در محل سالن همایش‌های مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می‌گردد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا