راه اندازی مرکز بین المللی نوآوری در انرژی، علوم و فناوری­های پایدار دریایی

به گزارش ایرنا از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در نشست مشترکی توافق نامه همکاری مشترک در زمینه نوآوری در انرژی، علوم و فناوری­های دریایی، تشکیل شورای راهبردی نوآوری با هدف راه ­اندازی مرکزی با عنوان 'مرکز بین المللی نوآوری در انرژی، علوم و فناوری­های پایدار دریایی' به امضا رسید.

در این نشست طرفین توافق­ نامه با تکیه بر توان علمی، فنی – مهندسی و صنعتی خود و با توجه به ضرورت، اهمیت و نقش موثری که یک نظام نوآوری در رشد، توسعه و گسترش فناوری دارد، اهداف خاصی را دنبال می کنند.

ایده­ پردازی، نوآوری، انجام تحقیقات، اجرای پروژه، صنعتی ­سازی و تجاری­ سازی در سه زمینه انرژی، کاتالیست ها و علوم و فنون دریایی- تشکیل شورای راهبردی نوآوری بمنظور ساماندهی به همکاری­های فی­مابین و طراحی و تدوین ساختار مرکز به عنوان مجموعه­ ای نظام­ مند با هدف توسعه نوآوری از مرحله پرورش ایده­ های نوآورانه تا تجاری­ سازی و فراهم نمودن مقدمات لازم برای تاسیس آن از جمله اهداف این توافق نامه است.

به اشتراک­ گذاری تجربیات، ظرفیتها و امکانات در راستای پرورش و بارورسازی مرکز – سرمایه­ گذاری مشترک در طرح­های پژوهشی و حمایت از ایده ­های نوآورانه در راستای ایجاد و توسعه فنّاوری درسطح ملی و بین المللی با ارزش افزوده بالا از دیبگر اهداف این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه به امضای عبدالرضا صمیمی، معاون توسعه فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، قاسم گل نژاد، رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی، مدیریت و سرمایه گذاری رزموند و محمد کسائیان، مدیر عامل شرکت مهندسی، مدیریت و سرمایه گذاری رزموند رسید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا