چگونه بهترین وکیل مهاجرتی را پیدا کنیم؟

اگر واقعا قصدتان برای مهاجرت و زندگی در کشوری پیشرفته جدی است و به دنبال بهترین‌ها هستید پس باید اولین قدمی که برمیدارید در جهت پیدا کردن یک وکیل مهاجرتی حرفه‌ای باشد. می‌پرسید چرا؟ بسیار ساده است. حضور یک وکیل مطمئن در کنارتان راه مهاجرت را هموارتر می‌کند.

این را یادتان باشد که مهاجرت و نقل مکان کردن به کشوری دیگر به هیچ عنوان شباهتی به سفر کردن ندارد، چه بسا که برای رفتن به یک مسافرت چند روزه هم باید تحقیقات و بررسی‌هایی درباره مقصد انجام شود. حال فکر کنید ساختن یک زندگی جدید در جایی که هیچ اطلاعاتی از آن ندارید چقدر سخت و گاها ترسناک است!اینجاست که حضور یک وکیل مهاجرتی و مشورت‌های آن می‌تواند خیال‌تان را از هر نظر راحت کند.

دانستن شرایط و قوانین دولت و کشور موردنظرتان به شدت الزامی است. به طور کلی مهاجرت نه تنها هزینه بر است بلکه پای ادامه زندگی‌تان نیز درمیان است پس نباید ریسک کنید. پرونده مهاجرتی‌تان را به یک وکیل خبره بسپارید و با خیال راحت چمدان‌تان را برای رفتن به یک کشور دیگر ببندید!
 

چه فاکتورهای برای انتخاب وکیل مهاجرتی خوب مهم است؟

این که بگوییم همه وکلای مهاجرتی خوب و قابل اطمینان هستند، شاید کمی اغراق‌آمیز باشد. هر وکیلی که سر راهتان قرار می‌گیرد، لزوما وکیل مهاجرت خوبی نیست. باید وقت بگذارید و وکیل فوق‌العاده‌ای پیدا کنید که باصلاحیت و باانگیزه باشد. در ادامه ۳ فاکتور بسیار مهم در انتخاب یک وکیل مهاجرتی حرفه‌ای و مطمئن را بررسی می‌کنیم:

برای مهاجرت «تجربه» را فراموش نکنید

احتمالا این جمله به گوش‌تان خورده که «تجربه در مقام بالاتر از علم قرار دارد». این که قصد انجام چه کاری را دارید، مهم نیست. مهم این است که برای انجام آن از تجربه افراد دیگر هم استفاده کنید تا شانس موفقیت‌تان بیشتر شود. برای قدم گذاشتن در خاک کشوری دیگر و کار و زندگی و تحصیل در آن جا باید بدانید که چطور گام بردارید. برای این هم به فردی نیاز دارید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. دانستن تنها قوانین مهاجرتی و روش‌های آن کافی نیست، شما باید وکیلی را انتخاب کنید که بتواند از دانسته‌هایش استفاده کند.

وکلای پارسی کانادا پرونده مهاجرتی شما را زیرو کرده و با توجه به تجربه‌شان و براساس شرایطی که دارید، بهترین روش مهاجرتی را به شما معرفی می‌کنند. احتمال در بین دوستان و آشنایان‌تان فرد یا افرادی را می‌شناسید که به دلیل انتخاب‌های اشتباه پس از صرف هزینه‌های گزاف و وقت بسیار باز به خانه اول خود بازگشتند! متاسفانه بسیاری از متقاضیان مهاجرت در دام وکلایی میافتند که به جز حفظ کردن چند خط از قوانین مهاجرتی کشورها چیزی از واقعیت‌ها نمی‌دانند!

وکیل مهاجرتی تنها با دانستن تعدادی از قوانین و اطلاعیه‌ها نمی‌تواند بهترین انتخاب را برای شما داشته باشد؛ حتی ممکن است به دلیل نداشتن تجربه و اطلاعات کافی شما را از هدف‌تان که مهاجرت به کشوری خارجی و زندگی در آن جاست دور و دورتر کند. زیرا در بسیاری از موارد شما با یکبار شکست در اخذ ویزا، فرصتی دوباره نخواهید داشت. قوانین مهاجرتی می‌توانند غیر قابل پیش بینی و بخشش باشند.

به همین علت هم وکلای مهاجرتی پارسی کانادا با تجربه‌ای که در این زمینه دارند می‌توانند پرونده مهاجرت‌تان را در ادارات دولتی کشور مقصد، به راحتی دنبال کرده و نقش زیادی در افزایش سرعت بررسی پرونده ویزای‌تان داشته باشند.
 

اعتماد بیشتر با مراجعه به یک موسسه حقوقی

بدون شک اعتماد کردن به وکیل مهاجرتی که فقط و فقط به صورت مجازی کار می‌کند، منطقی نیست. وکیلی قابل اعتماد است که علاوه بر خدمات آنلاین دارای دفتر حقوقی هم باشد. در حقیقت شما باید بتوانید به نحوی با وکیل به صورت رسمی قرارداد ببندید. همچنین بتوانید تا زمان به موفقیت رسیدن پروسه‌ی مهاجرت هر زمان که لازم باشد؛ با او ارتباط برقرار کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با وکیل مهاجرتی موسسه پارسی کانادا هم به طور آنلاین و هم حضوری ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این‌ها بهتر است بدانید وکلای مهاجرتی نیز موظف هستند؛ که شما را از کوچکترین تغییرات و یا پیشرفت در زمینه‌ی پرونده‌ی مهاجرتی آگاه کنند. از همه مهمتر باید کاملا بر قوانین کشور مقصد و سفارتخانه‌های آن مسلط باشد تا بتواند برای شما مفید واقع شوند.

دانش یک وکیل مهاجرتی را جدی بگیرید

همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، دانش و تخصص دو معیار مهم در انتخاب وکیل مهاجرتی خوب و حرفه‌ای است. این فرد باید اطلاعات کاملی درباره مهاجرت خصوصا مهاجرت به کشوری که شما قصد رفتن آنجا را دارید داشته باشد. همچنین وکلا باید دارای مدارک دانشگاهی و پروانه‌ی فعالیت باشند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا