هیوندای از محصولات لاکچری خود رونمایی کرد

به گزارش سیناپرس، جنسیس برای تابستان امسال برنامه های ویژه ای برای بازارهای اروپایی خود داشته و قرار است نسخه الکتریکی سالن جدید G80 خود را در یک طرح جاه طلبانه  ارائه کند.

پیش از این هیوندای در سال ۲۰۱۵ تولید محصولات خود را در کره و آمریکا راه اندازی کرده بود و اکنون به فکر توسعه اروپایی محصولات خود است که این برنامه با فروش در انگلیس ، آلمان و سوئیس آغاز می شود.

خودروی سالن بزرگ G80 و اس یو وی بزرگ GV80 قرار است در تابستان امسال در اروپا به فروش رفته و اولین مدل الکتریکی Electrified G80 که با موتور دوگانه دارای قدرت ۳۶۵ اسب بخار به مشتریان ارائه خواهد شد.

جنسیس هنوز توضیح نداده است که از کدام پیشرانه در محصولات اروپایی خود بهره می برد اما اعلام شده است که این مدل ها به طور خاص برای جاده های اروپا تنظیم شده اند.
تصمیم برای راه اندازی بزرگترین خط تولید جنسیس احتمالاً تلاشی است برای تأیید اعتبار برتر نام تجاری و نمایانگر این واقعیت است که این خودروساز آسیایی به طور جدی در اندیشه فتح بازارهای اروپایی است.به گزارش سیناپرس، قرار است در ابتدا دو محصول G80 و GV80  توسط جنسیس در اروپا عرضه شده و در ادامه محصول سالن کوچک تر G70 و ای یو وی متوسط GV70 به مشتریان اروپایی عرضه شوند.  جنسیس متعهد شده است که هر سال دست کم یک محصول اختصاصی اروپایی وارد بازار شود.

دو خودروی الکترونیکی دیگر ، از جمله یک دستگاه ساخته شده بر روی پلت فرم اختصاصی EV ، نیز در اولین سال فروش خود به انگلیس وارد می شوند. شرکت جنسیس هنوز جزئیاتی را از این محصول به اشتراک نگذاشته است ، اما احتمالاً این خودرو،  نسخه تولیدی مفهومی خودروی شهری Mint یا کانسپت X grand tourer خواهد بود. مدیران جنسیس می گویند هدف اصلی این شرکت ارائه تجربه ای برتر از طریق یک مدل فروش آنلاین و تأکید بر خدمات ارائه شده به مشتری خواهد بود.

در خاتمه لازم به ذکر است که به هر مشتری جنسیس یک دستیار شخصی اختصاص داده خواهد شد که در تمام مراحل خرید خودرو امکان تماس و دریافت اطلاعات لازم و کمک از وی وجود دارد.

مترجم: ناصر پورقدیمی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا