۲۲ رویداد دوشنبه های استارتاپی با حضور ۱۴۷ استارتاپ برگزار شد

مصطفی بغدادی روز دوشنبه در دومین رویداد مجازی جذب سرمایه در حوزه فرآورده های دارویی که اولین رویداد دوشنبه های استارتاپی در سال ۱۴۰۰ است، افزود:در رویداد دوشنبه های استارتاپی سعی کردیم، بستری را فراهم کنیم که طرح ها و ایده های استارتاپی به سرمایه گذاران کشور به ویژه به سرمایه گذاران خطر پذیر بای تامین مالی ارایه کنیم.

وی با یادآوری این که رسالت صندوق نوآوری تامین مالی اکوسیستم نوآوری کشور است، خاطرنشان کرد: در ۲۲ رویداد استارتاپی ۱۴۷ استارتاپ حضور داشتند که این تعداد بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته اند، تاکنون نزدیک به ۳۶ میلیارد تومان برای استارتاپ‌های رویدادهای جذب سرمایه توسط سرمایه‌گذاران تأمین شده و بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال مذاکره است.

وی تصریح کرد: این رویداد دومین رویداد فرآورده‌های دارویی است که تاکنون ۱۰ رویداد به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم به استارتاپ‌های حوزه سلامت اختصاص داشته است، در حوزه سلامت تاکنون ۶ رویداد مستقیم برگزار شده و استارتاپ‌های حوزه سلامت در ۴ رویداد دیگر نیز حضور داشتند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویداد که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهارداشت: بیش از ۶۳ درصد از سرمایه‌های جذب شده از طریق این رویداد در حوزه سلامت بوده و نشان دهنده علاقمندی سرمایه‌گذاران به این حوزه و جذابیت اقتصادی این حوزه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا