پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم‌ و استاد

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام  معلم‌ و استاد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
آموزش و تربیت، شریان حیاتی تداوم پیشرفت کشور و از بایسته‌های هندسه‌ی انقلاب است؛ بدون شک استقلال، شکوفایی، اقتدار دانش‌بنیان و سربلندی و تعالی ملت بزرگ ایران در هر برهه و مرحله‌ای مرهون تعلیم و تعلم باورمندانه معلمان و اساتیدی است که به‌خوبی جایگاه و نقش بی‌بدیل خود را شناخته و در این مسیر مقدس برای جبران عقب‌ماندگی‌ها جهاد کرده‌اند.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز معلم، به روح بلند و ملکوتی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری(ره) که حاصل عمر امام عزیزمان بود، سلام و درود می‌فرستم و این روز بزرگ و نماد اندیشه و عمل الهی در راه نشر آگاهی، دانش و پرورش انسان‌های باورمند و مؤثر برای اسلام، انقلاب و کشور را گرامی می‌دارم.

به مدد گفتار نورانی وحی که فرمود "و یزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه" به مقام رفیع و تلاش ارزشمند اساتید و معلمان سربلند میهن اسلامی آفرین می‌گویم و به‌ویژه به اساتید عزیزی که در سطوح مختلف آموزش‌های آکادمیک و تخصصی جهاددانشگاهی در شرایط خاص و سخت همه‌گیری ویروس منحوس کرونا با تلاش دلسوزانه مضاعف و ابتکار مشغول به فعالیت هستند خدا قوت عرض می کنم و برای همه آنها عافیت و سربلندی مسألت می نمایم.

حمیدرضا طیبی
12 اردیبهشت ماه 1400

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا