زمان ثبت‌نام در جشنواره‌های جوان و بین المللی خوارزمی اعلام شد

 بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی زمان آغاز ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی و سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی اعلام شد و بر این اساس ثبت نام در جشنواره جوان خوارزمی از اردیبهشت تا پایان تیرماه سال جاری و زمان ثبت‌نام و ارائه طرح در سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از اردیبهشت تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام شده است.

در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در شانزده گروه تخصصی فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی، طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

متقاضیان شرکت در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی می توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی www.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی http://www.irost.org/young در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام کنند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی نیز با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند طرح های خود را در قالب هجده گروه تخصصی و در پنج محور پژوهش‌های بنیادی، طرح‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و ابتکار به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا