انتشار شماره بهار ژورنال علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه نانو

مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون هشت جلد مشتمل بر ۳۱ شماره که حاوی ۲۳۲ مقاله اصیل و ۳۳ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

در شماره بهار (Volume ۸, Issue ۲, Spring ۲۰۲۱) مجله Nanomedicine Journal تعداد ۸ مقاله اصیل در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققین از دانشگاه‌های مختلف ایران و خارج از کشور به چاپ رسیده است.

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزارت بهداشت، در پایگاه ESCI، Chemical Abstracts Service) CAS)،  پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و EBSCO و Medical-Journals-Links) MJL) نمایه ‌شود.

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضای هیات علمی، محققین و دانشجویان در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند. سعی شده است تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد.

به نقل از ستاد نانو، براساس آیین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله در مجله NMJ و تأیید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ ۱۰ میلیون ریال حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا