گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مدیر مرکز گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان این مناظرات برگزار می‌شود تا دیدگاه دانشجویان در موضوع انتخابات بررسی شود چرا که دانشجویان به‌عنوان جریان پیشرو مطالبه‌گر همواره در کانون کنش‌های سیاسی- اجتماعی جامعه بوده‌اند.
مهدیه شاه‌نظری با بیان اهمیت شنیدن نقد و نظرات جامعه دانشگاهی در کمک به مشارکت حداکثری مردم گفت: با  تضارب آراء و نقد و بررسی گفتمان‌های مختلف است که می‌توان به بهترین راه و مسیر برای تحقق مشارکت در گام اول و در گام بعد انتخاب شخص، برنامه و گفتمان مناسب رسید.
گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ۱۴۰۰ با موضوعات «عوامل موثر بر مشارکت مردم در انتخابات»، «عملکرد شورای نگهبان در انتخابات»، «حضور نظامیان در انتخابات»، «نقش تشکل های دانشجویی در انتخابات»،«اخلاق در انتخابات» و «شفافیت در عملکرد مالی ستاد های انتخاباتی» برگزار خواهد شد.
اولین گفتگو نیز با موضوع «عوامل موثر بر میزان مشارکت مردم در انتخابات» روز سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت 16 با حضور دانشجویان به صورت زنده از صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان به آدرس @isojd پخش خواهد شد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا