بومی‌سازی نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار بدون نیاز به کدنویسی

حمیدرضا میناروش، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نرم‌افزارهای توسعه کسب‌وکار در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۳۸۶ به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: تمرکز تحقیقاتی این شرکت در حوزه توسعه نرم‌افزار است و در این راستا اخیرا ما نرم‌افزاری را پیاده سازی کردیم که بی نیاز از فرآیندهای کدنویسی است.

وی این نرم افزار را BPMS یا سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار عنوان و خاطر نشان کرد: نرم‌افزارهای BPMS یا سیستم مدیریت فرایندهای کسب‌وکار کاملا بومی و بر اساس نیاز مشتریان طراحی شده و نسبت به نمونه‌های خارجی هزینه کمتری دارد.

میناروش تاکید کرد: این نرم‌افزار در زمینه مدیریت کسب‌وکار کاربرد دارد و برای مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی اعم از فرآیندهای مربوط به استخدام، درخواست خرید کالا و غیره کاربرد دارد، بدون آنکه کدی نوشته شود.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان تاکید کرد: این نرم‌افزار یک محیط منعطف دارد و امکان تغییر در آن به اساس نیاز سازمان‌ها فراهم شده است. کاربردی شدن این نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سرعت توسعه و تغییرات در سازمان‌ها را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار این شرکت تجاری سازی شده است، اظهار کرد: این نرم‌افزار در سازمان‌های بزرگی مانند شرکت آب استان تهران، شرکت گاز استان تهران و برخی از دانشگاه‌ها و پارک‌های و علم و فناوری پیاده‌سازی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا