زمان انتشار فراخوان گرنت اصلی و گرنت پژوهشگر فرهیخته

 در ابتدای این جلسه دکتر نجفی، معاون وزیر بهداشت و رییس مؤسسه به معرفی دکتر سید فرزاد محمدی به عنوان دبیر مؤسسه و دکتر مصطفی قانعی به عنوان رییس کمیته فناوری و نوآوری در علوم پزشکی پرداخت و سپس دستورکارهای اصلی مرتبط با سیاستگذاری و هماهنگی برنامه حمایت از طرح‌های تحقیقاتی مؤسسه در کمیته‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمان‌بندی فراخوان‌های در دستور کار مؤسسه، برای خردادماه مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد فراخوان گرنت اصلی و گرنت پژوهشگر فرهیخته به مدت یک ماه و از اول لغایت ۳۱ خردادماه اطلاع‌رسانی شود.

همچنین اقدامات پیشنهادی برای توسعه راهبرد پژوهش تقاضامحور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در به‌ روزرسانی عناوین فراخوان مورد نظر قرار گیرد.

 توسعه راهبرد «شراکت متوازن، پویا و فراگیر» و سیاست «فرصت‌های برابر» برای همکاری با موسسه عضویت در کمیته‌های آن نیز موضوع دیگری بود که مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد شیوه‌های جلب مشارکت و همکاری محققان با مؤسسه تبیین و ارائه شود.

بنابر اعلام وبدا؛ دریافت گواهی کسر از حقوق بابت ضمانت پیش‌پرداخت طرح‌های مصوب مؤسسه به عنوان آخرین دستورکار جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قراردادهای بعدی مؤسسه اجرایی شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا