گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا در هشت رنگ عرضه می شود

سامسونگ در حال ساخت مدل بعدی گوشی‌های تاشدنی است و شایعات مختلفی درباره این محصولات منتشر می‌شود. گفته می‌شود گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۲ که طبق برخی شایعات، شاید با نام گلکسی زد فلیپ ۳ راهی بازار شود، در رنگ‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. جی‌اس‌ام‌آرنا اعلام کرده است که این گوشی در رنگ‌های خاکستری، سفید، آبی پررنگ و صورتی به فروش می‌رسد. گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های بنفش، سبز، مشکی و بژ هم راهی بازار خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ هشت رنگ مختلف برای این گوشی در نظر گرفته باشد؛ اما بعید به نظر می‌رسد که همه این رنگ‌ها را در یک منطقه مشاهده کنیم. سامسونگ معمولا رنگ‌های جدید را به مناسبت‌های مختلف راهی بازار می‌کند و هر کشور، همه رنگ‌های یک گوشی را دریافت نخواهد کرد.

شایعه‌ای جدید روند ساخت گلکسی زد فلیپ ۳ را تأیید می‌کند و حتی به این موضوع اشاره دارد که سامسونگ نه‌تنها روی بهبود جنبه‌های فنی این گوشی کار می‌کند، بلکه روی ویژگی‌های بصری آن هم تمرکز کرده‌ است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این گوشی تاشوی سامسونگ منتشر نشده است؛ اما بر اساس شایعات، این محصول خردادماه معرفی و راهی بازار خواهد شد. برخی از شایعات هم به این موضوع اشاره دارند که صفحه‌نمایش امولد این گوشی از تکنولوژی LTPO پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود دوربین سلفی گلکسی زد فلیپ ۳ زیر صفحه‌نمایش آن قرار گرفته است و حتی می‌توان از S Pen روی صفحه‌نمایش استفاده کرد. البته به نظر می‌رسد جایی برای قرار دادن قلم داخل گوشی در نظر گرفته نشده است.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا