آغاز به کار تنها ناشر تخصصی کتب علوم زیست فناوری در کشور

انتشارات زیست فناوری ایران با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره پروانه ۱۵۴۷۳، به سردبیری پروفسور داریوش فرهود (پدر علم ژنتیک) و مدیر مسئولی دکتر زینب مسگرطهرانی و با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری و جمعی از اساتید برجسته دانشگاهی، با هدف نشر آثار کاربردی و ارزنده پژوهشگران و اندیشمندان ایرانی در حوزه زیست فناوری شروع به کار کرده است.

معرفی نویسندگان برتر کشور، ترویج فرهنگ کتاب نویسی، توسعه دانش زیست فناوری از طریق آموزش مهارت های کاربردی با استفاده از کتاب و همچنین، حفظ دانش و تجربیات اساتید برجسته علوم زیست فناوری از طریق انتشار آثار ایشان، از جمله اهداف انتشارات زیست فناوری است.

پروفسور داریوش فرهود، دکتر مصطفی قانعی، دکتر هادی شیرزاد، دکتر داریوش نوروزیان، دکتر فاطمه اشرفی، دکتر دلارام درود از اعضای دائم هیئت تحریریه و داوری آثار در این انتشارات هستند.

تمامی نویسندگان تنها از طریق شرکت در فراخوان های پذیرش آثار که به صورت سه ماه یک بار در طول سال برگزار می شود، می توانند جهت ارائه آثار خود برای نشر در انتشارات زیست فناوری اقدام کنند. پذیرش آثار به صورت هوشمند و تمام الکترونیک است و علاقمندان به ارسال آثار در حوزه زیست فناوری و آشنایی با خدمات این انتشارات می توانند به سایت www.biotechpub.com مراجعه کنند.