دستاوردهای دانش‌بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری با هدف افزایش بهره‌وری حضور در نمایشگاه‌ها، معرفی دستاوردهای شتاب‌دهندها و شرکت‌های دانش‌بنیان و امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و صنایع مرتبط با انرژی اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی و دائمی آب و انرژی کرده است.

یکی از دستاوردهای این نمایشگاه مجازی، برگزاری رویداد ارائه نیازهای فناورانه‌، حوزه کاتالیست با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری رویداد حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی بود.

امسال نیز رویدادهای پتروشیمی، فناوری‌های نیروگاهی، انرژی در ساختمان، انرژی‌های خورشیدی، انرژی بادی، انرژی‌های زمین گرمایی و انرژی آبی (سدها و انرژی آبی دریایی) و ذخیره سازی انرژی نیز در این نمایشگاه برقرار خواهد بود.

نمایشگاه مجازی آب و انرژی با ایجاد وب سایت رویدادها که به آخرین فناوری‌های سه بعدی مجهز است به نوعی فضایی برای به روزرسانی و به هم رسانی تقاضا و عرضه در این حوزه‌ها را ایجاد می‌کند. این نمایشگاه بر پایه پلتفرم ایجاد شده با عنوان نمایشگاه دائمی فناوری‌های حوزه آب و انرژی شکل گرفته است و تا برگزاری رویداد بعدی به صورت مجازی ادامه می‌یابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا