تولید انواع پنل‌های مشبک با هدف ارتقای کیفیت فضاهای زندگی در کشور

 سیدجعفر امیریان، مدیرعامل یکی از شرکتهای مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد با اشاره به سابقه تأسیس این شرکت از سال ۱۳۹۱، هدف از تشکیل این گروه را ارتقای کیفیت فضاهای زندگی از طریق طراحی و تولید عناصر و جزئیات معماری با استفاده از نیازها و تکنولوژی‌های روز دنیا عنوان کرد و گفت: به همین منظور شرکت ما به مطالعه و بررسی مواد و مصالح مختلف و نقاط ضعف و قوت هریک از آن‌ها پرداخته که در نهایت بتن مسلح به الیاف شیشه (GFRC) را به عنوان مواد اولیه انتخاب کرده است.

امیریان، پایداری بالا، خصوصیات مکانیکی ویژه، شکل‌پذیری، کیفیت سطحی و بصری خوب، قیمت مناسب، در دسترس بودن مواد تشکیل دهنده شامل سیمان و سنگدانه و امکان تولید انبوه را از مزایای بتن GFRC برشمرد.

به گفته وی، این شرکت با تکیه بر تجربه چندین ساله و بهره‌وری از دانش و توان فنی نیروهای جوان خود و با استفاده از روش‌های نوین روز دنیا پس از کسب مجوز فناوری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانسته اقدام به تولید محصولاتی ازجمله انواع پنل‌های مشبک قابل استفاده در نماهای ساختمانی، فضاهای داخلی، جداره‌ها و فضاهای شهری و نورپردازی، مبلمان شهری شامل انواع نیمکت، چراغ‌های چمنی، گلدان، زباله‌دان و گریتینک درخت و انواع اکسسوری شامل قلمدان، جای کاغذ یادداشت، گلدان و شمعدان کند.

مدیرعامل این شرکت، فعالیت و توانایی این شرکت را محدود به موارد ذکر شده ندانست و افزود: امکان طراحی و تولید انواع پنل‌ها و قطعات بتنی مطابق با خواست کارفرما وجود دارد.

به نقل از وزارت علوم، وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم با طراحی خاص و منحصر به فرد، متناسب با هویت و الگوهای فرهنگی و اصیل ایرانی اسلامی در کنار خلاقیت و حفظ اصول زیبایی شناسی، زیبایی و آرامش را توامان با کارآیی و عملکرد به چهره فضاهای امروز بازگردانیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا