سونی از گوشی میان رده اکسپریا ۱۰ مارک ۳ رونمایی کرد

گوشی هوشمند میان رده سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ از نمایشگر ۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و نمونه برداری لمسی ۱۲۰ هرتز با محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس ۶ بهره می‌برد. در قلب تپبنده این موبایل جدید چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ کوالکام جای گرفته است. اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق  microSD تا حداکثر یک ترابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

از نظر طراحی ظاهری اکسپریا ۱۰ مارک ۳  شباهت زیادی به مدل‌ قبلی دارد، اما از نظر مشخصات با نسخه قبلی متفاوت است. این گوشی هوشمند قابلیت اتصال به شبکه ۵G را دارد.

در پنل پشتی موبایل میان رده سونی، دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/2.2 و در نهایت دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/2.4 قرار گرفته است. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/2.0 قرار دارد.

این گوشی هوشمند مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی ‌آمپرساعتی است. از مشخصات دیگر این موبایل می‌توان به حسگر اثر انگشت جانبی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و استاندارد IP65/IP68 اشاره کرد. این گوشی هوشمند از صدای LDAC و Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ در ابعاد ۱۵۴ در ۶۸ در ۸.۳ میلی ‌متر و با وزن ۱۶۹ گرم در ترکیب رنگ سفید، مشکی، صورتی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. سونی هنوز قیمت عرضه موبایل میان رده جدید خود را اعلام نکرده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند اوایل تابستان در دسترس کاربران قرار گیرد.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا