حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

رضا اسدی‌فرد در این خصوص افزود: در سال جاری برای گسترش پژوهش‌های آزمایشگاهی در کشور برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای وجود دارد که یکی از آنها ارائه ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار با تخفیف ۵۰ درصدی به اعضای هیات علمی سراسر کشور است.

وی ادامه داد: شبکه آزمایشگاهی با ارائه این اعتبارات سعی می کند، زمینه را برای دست‌یابی محققان، دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه آزمایشگاهی در کشور به تجهیزات و خدمات این حوزه فراهم کند.

اسدی‌فرد تصریح کرد: طرح دیگر این شبکه در سالی که در ابتدای آن هستیم ارائه اعتبار با تخفیف ۵۰ درصد به دانشجویان کارشناسی ارشد دکتری و پسا دکتری است که این کار به افزایش نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها در حوزه آزمایشگاهی منجر می‌شود.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه در طرح‌های ویژه امسال شبکه تخفیفاتی برای اعضای جدید باشگاه مشتریان نیز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این اعضا می‌توانند از طرح تعلق اعتبار با تخفیف ۲۰ درصد برخوردار شوند.

وی یادآور شد: پژوهشگران و دانشگاهیان می‌توانند برای ثبت‌نام و استفاده از این اعتبارات به سایت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به آدرس https://my.labsnet.ir/ مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا