تجهیز ۵ مرکز نوآوری با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری

 ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال وهوشمندسازی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری یکی از نهادهایی است که برای حمایت از زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال در کشور پا به میدان گذاشته و در تلاش است تا با ارائه خدمات مالی و حمایتی، مسیر رسیدن ایده به محصول را برای جوانان کوتاه‌تر کند.

این ستاد بر همین اساس نیز یکی از اولویت‌های خود را حمایت از برگزاری رویدادهای فناورانه و تجهیز و به روزرسانی مراکز فناورانه قرار داده و برای اجرایی شدن این طرح در ۲ سال گذشته تجهیز ۵ مرکز نوآوری، تامین فضای فیزیکی ۲ مرکز و ارائه حمایت مادی از ۷ مرکز را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

این ستاد همچنین برای گسترش زیست‌بوم فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در کشور، به یکی از حامیان و برگزارکنندگان رویدادهای تخصصی در این حوزه بدل شده و در این چند سال فعالیت، حمایت از برگزاری ۴۰ رویداد در حوزه هوش مصنوعی، ۶۵ رویداد در زمینه واقعیت مجازی و افزوده، ۶۰۰ رویداد در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ۴۰ رویداد در زمینه اینترنت اشیا را اولویت قرار داد.

با حمایت‌های این ستاد تاکنون بوت کمپ هایی در ۷ موضوع تخصصی برگزار شد که از آن جمله می توان از برگزاری ۲۲ بوت کمپ در حوزه فناوری اطلاعات،  چهار بوت کمپ در زمینه اقتصاد دیجیتال، هفت مورد در حوزه هوش مصنوعی، ۶ بوت کمپ اینترنت اشیا نام برد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا