هامر الکتریکی برترین خودروی آفرود جهان

به گزارش سیناپرس، شرکت آمریکایی هامر از زیر مجموعه های جنرال موتورز  به تازگی با معرفی مدل 2023 Hummer EV  که قدرت قابل توجه ۸۱۹ اسب بخار را داشته و علاوه بر دو دیفرانسیل بودن دارای حداکثر توانایی آفرود است، به خوبی احیا شده و محصول جدیدی را با مجموعه ای از ویژگی های ابتکاری شاسی و پیشرانه به خط تولید اضافه می کند.

بر اساس اعلام رسمی این شرکت، احیای معیارهای هامر جنرال موتورز با رونمایی از SUV الکتریکی خود ادامه دارد که در سال 2023 به عنوان رقیبی جدی برای بازار جهانی این خودروها، عرضه خواهد شد.
این SUV روی پلت فرم پیشرفته خودروی الکتریکی Ultium شرکت جنرال موتورز قرار گرفته و ویژگی های منحصر به فرد آن، حداکثر بازده رانندگی و بیشترین توانایی حرکت در مسیرهای آفرود و خارج از جاده  را نوید می دهد.
به گزارش سیناپرس، سبک منحصر به فرد و خاص جلوپنجره مشبک این محصول، یادآور مدل های Hummer H2 و H3 است ، اما با وجود موتورهای احتراق بزرگ در این مدل های قدیمی ، زمینه برای تنظیم سه موتور الکتریکی بسیار قدرتمندتر در Hummer EV  فراهم می شود.

در وصف قدرت این محصول کافی است تا بدانیم  این خودروی الکتریکی حداکثر توان خروجی ۸۱۹ اسب بخار را دارد که می تواند تنها طی سه و نیم ثانیه از سرعت  صفر  به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.
شرکت جنرال موتورز هنوز جزئیات دقیقی از باتری های به کار رفته در این خودرو را اعلام نکرده اما این مساله را تأیید کرده است که Hummer EV  قدرت خود را در یک باتری بیست  سلولی و دو پشته ای ذخیره می کند که قادر به شارژ ۸۰۰ ولت با سرعت حداکثر ۳۰۰ کیلووات بوده و با یک بار شارژ کامل می تواند ۴۸۰ کیلومتر را طی کند.
گفتنی است سیستم محرک مورد استفاده در هامرهای جدید قادر است تا نیروی موتور پیشرانه را به نوبه خود به چرخ های جداگانه بفرستد ، این توانمندی، بدان معناست که این خودرو می تواند در برخی از سخت ترین شرایط رانندگی روی ناهمواری های خارج از جاده،  به حرکت خود ادامه دهد. همچنین گفته می شود این غول زیبای جدید، می تواند روی سطوحی با زاویه 60 درجه بالا رفته و در آب های با عمق 
به گزارش سیناپرس، حدود ۶۰ سانتیمتر نیز به حرکت خود ادامه دهد. مجموع ویژگی های فوق و امکانات متنوع به کار رفته در داخل کابین این خودرو سبب شده است که کارشناسان از آن با عنوان قدرتمندترین و بهترین خودروی آفرود جهان یاد کنند.

مترجم: حمید تعالی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا