شهروندان انگلیسی هفته‌ای دوبار آزمایش کرونا می ‌دهند

مقامات انگلیسی اعلام کردند: همه بزرگسالان و کودکان در این کشور می توانند آزمایش های خود را از روز جمعه شروع کنند. این بخشنامه در مورد ساکنان اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی اعمال نمی شود.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: مردم انگلیس تلاش گسترده ای برای جلوگیری از شیوع ویروس انجام داده اند.

وی افزود: از آنجایی که در برنامه واکسیناسیون کشور خود همچنان به پیشرفت خوبی دست می یابیم و با توجه به نقشه راهی که برای کاهش محتاطانه محدودیت ها در دست اقدام داریم، آزمایش سریع منظم کرونا به منظور اطمینان از به هدر نرفتن این تلاش ها حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

آزمایش سریع کرونا تاکنون بیشتر به اکثر ساکنان در معرض خطر و افرادی مانند کادر بهداشتی محدود شده است که نمی توانند از راه دور کار کنند.هدف این تلاش شناسایی موارد بدون علامت ابتلا به بیماری کرونا است.

مت هنکاک وزیر بهداشت و مراقبت های اجتماعی انگلیس در این زمینه گفت: از هر سه فرد مبتلا به کرونا، یک نفر هیچ علائمی نشان نمی دهد  و از آنجایی که سرگرم بازگشایی جامعه هستیم، آزمایش سریع کرونا برای کمک به ما در تشخیص سریع موارد مثبت و جلوگیری از هر نوع شیوعی ، اساسی خواهد بود.

مقامات بهداشتی انگلیس اعلام کردند: فناوری جدید آزمایش کووید-۱۹ آنها امکان شناسایی موارد مثبت انواع انگلیسی ویروس کرونا را داده است.

این آزمایش جدید از طریق سرویسی ارایه می شود که آنها را به خانه ها ، محل کار ، دانشگاه ها و مراکز آزمایش در جامعه تحویل می دهد.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا