صرفه جویی در مصرف برق با چراغ رومیزی LED

به گزارش سیناپرس، چراغ های مطالعه معمولی، از یک نور واحد استفاده می کنند که گاهی پرنوری آن می تواند در اتاق تاریک آزاردهنده باشد. با فناوری های جدید و امروزی چراغ های مطالعه هم فناوری نوینی پیدا کرده اند و امکاناتی برای آنها تعبیه شده است تا افراد به راحتی بتوانند با آنها کار کرده و نیاز خود را برآورده کنند.
به گزارش cnet، یکی از آنها چراغ مطالعه ای است که به نورهای مختلف مجهز است تا در هر شرایط و روحیه خاصی که هستید، از یک نوع آن استفاده کنید. چراغ مطالعه چند منظوره Afrog مجهز به نور LED بوده و فراتر از یک چراغ معمولی عمل می کند به طوری که با توجه به چند کاره بودن آن، عملکردهای مختلفی را انجام می دهد.
لامپ های LED آن مجهز به 5 درجه حرارت قابل تنظیم رنگ متناسب با روحیه شماست و علاوه بر آن، 5 درجه روشنایی دارد. اما این چراغ همچنین دارای قابلیت حالت نور شبانه است و نیز تایمری اتوماتیک دارد که به طور خودکار هر 30 و 60 دقیقه خاموش می شود.

به گزارش سیناپرس ، پایه این چراغ مطالعه بسیار کاربردی است به طوری که مجهز به پد شارژ Qi شده که می تواند گوشی هوشمند را شارژ کند و علاوه بر این، دارای پورت USB مجهز به شارژر بی سیم است. همچنین، بازوی این چراغ می تواند به هر طرفی متمایل شود بنابراین به راحتی می توانید نور را در هر نقطه ای که می خواهید متمرکز کنید.
این چراغ مطالعه با توجه به قابلیت حالت نور شبانه ای که دارد تا 68 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و اگر چشمان حساسی به نور دارید، با آن راحت تر می توانید کنار بیایید.

مترجم:ندا اظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا