نخستین مانیتور دسکتاپ هواوی رونمایی شد

هواوی ساعاتی پیش به‌صورت رسمی از اولین مانیتور دسکتاپ خود که صفحه‌نمایشی ۲۳٫۸ اینچی از نوع IPS دارد پرده‌برداری کرد. آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، مانیتور هواوی محتوای بصری را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ نمایش می‌دهد، توانایی پشتیبانی از ۷۲ درصد فضای رنگی NTSC دارد و زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای ارائه می‌دهد.

یکی از دیگر از مشخصه‌‌های جالب این است که کاربر می‌تواند شیب مانیتور را از پنج تا ۲۲ درجه تغییر بدهد. در مانیتور هواوی از ورودی DC برای انرژی، یک درگاه HDMI و یک درگاه VGA استفاده شده است. جعبه‌ی محصول شامل آداپتور برق، یک کابل ۱٫۵ متری HDMI،‌ دفترچه‌ی راهنمای راه‌اندازی سریع و کارت گارانتی می‌شود. ابعاد مانیتور هواوی ۵۳۸٫۵ در ۴۲۵ در ۱۷۰ میلی‌متر است و وزن محصول به ۴٫۰۵ کیلوگرم می‌رسد. مانیتور هواوی صرفا در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود.

مانیتور ۲۳٫۸ اینچ هواوی که هواوی دیسپلی (Huawei Display) نام دارد، از روز ۱۴ آوریل ۲۰۲۱ (۲۵ فروردین ۱۴۰۰) با قیمت ۱۴۹٫۹۹ یورو در بریتانیا عرضه می‌شود. کسانی که تا یک روز قبل از آغاز عرضه محصول را پیش‌خرید کنند ۳۰ یورو تخفیف به ‌همراه هواوی میت داک 2 دریافت می‌کنند.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا