هوش مصنوعی در اینستاگرام نظرات توهین‌آمیز را مسدود می کند

رسانه‌های اجتماعی سرگرم کننده هستند، اما هر پلتفرمی هر از چند گاهی ترول‌های توهین آمیز را به خود جلب می‌کند که متاسفانه امروزه در فضای بی حد و مرز اینستاگرام با الفاظ ناشایست بسیار مواجه می‌شویم. خوشبختانه  خبر خوب در این مورد این  است که تیم اینستاگرام در حال کار بر روی ابزاری جدید برای فیلتر کردن نظراتی است که ممکن است برای کاربرانش آزار دهنده باشند. در حال حاضر، اینستاگرام به کاربران خود این اجازه را می‌دهد که نظرات خود را از طریق گزینه Hide Offensive Comments، که در قسمت تنظیمات حریم خصوصی است، فیلتر کنند.

اگر به الگوریتم اعتماد ندارید، می‌توانید به صورت دستی مجموعه کلمات را برای مسدود کردن انتخاب کنید. به تازگی، Safari اپل با اشکال عجیب و غریب خود خبر‌هایی را منتشر کرده است که به کاربران اجازه نمی‌دهد در صورت فعال بودن ویژگی محدودیت محتوای بزرگسالان، الفاظ ناشایست را جستجو کنند. امیدواریم اینستاگرام دام مشابهی را دنبال نکرده و قبل از بروز مشکلات را برطرف کند.

این الگوریتم جدید قرار است از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده کند تا بتواند کلمات و محتوای توهین آمیز را مدیریت کند و از رسیدن آن به صفحه کاربر یا فرزندتان جلوگیری کند. به نظر می‌رسد این کلمات بر اساس کلمات معمولی که از طرف کاربران گزارش شده است انتخاب شده و ضامن آن Hide Comments که نظرات را می‌بندد ،کنترل می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا