چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه‌اندازی می‌شود

 ارتباطات بین‌المللی یکی از الزامات اولیه در فرآیند بین‌المللی شدن شرکت‌ها و صادرات محصولات و خدمات است از این رو حضور در هیات‌های تجاری بین‌المللی همواره از طرف دولت‌ها مورد حمایت قرار گرفته و بر همین مبنا کریدور نیز بعنوان بازوی اجرایی مرکز در توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان، از اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری در راستای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

پذیرش و اعزام این هیات‌ها و یا افراد می‌تواند با اهدافی نظیر توسعه بازار، رصد رقبا و فناوری‌های مشابه، سرمایه‌گذاری مشترک؛ آموزش و کسب تجربه در حوزه‌های مختلف همراه است لذا و بر اساس اختیارات مرکز و در راستای حمایت از صادرات کالاها و خدمات دانش‌بنیان، نفوذ و حضور صادراتی در بازارها، افزایش سهم بازار موجود اقدام به اعزام هیات‌های دانش بنیان به کشورها دیگر می‌شود.

در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، از ۳ تا ۵ خرداد ماه سال جاری برای دومین بار به کشور روسیه اعزام می‌شوند. نشست‌های B۲B بین شرکت‌های ایرانی و روسی و افتتاح خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه از برنامه‌های جنبی این سفر خواهد بود.

پیش‌تر، خانه نوآوری و فناوری ایران با حضور آقای دکتر ستاری و شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در کشورهای "چین"، "کنیا" و "سوریه" ایجاد و افتتاح رسمی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا