کرونا، دیرین دیرین را عزادار کرد

ابوالحسنی رییس موسسه نسل اندیشه سبز نما از شرکتهای مستقر در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی بر اثر کرونا دارفانی را وداع گفت.

وی یکی از خلاق‌ ترین نوآوران و کارآفرینان این مرز و بوم بود که برای ایده هایش جنگید و توانست حرفهای مردم را در غالب انیمیشن بیان کند.
وی فعالیت هایش را از دانشگاه و دوران دانشجویی آغازکرد و به تدریج وارد کار چاپ شد. پس از مدتی با آموزش وپرورش برای توزیع کتاب های درسی همکاری  کرد و  بعد از آن کار انیمیشن را برای همکاری با شرکت گاز شروع کرد.

وی  کار انیمیشن را با یک تیم دوازده نفری در سال 1383 شروع کرد. این هدف ابتدا فقط برای همکاری با شرکت گاز بود اما با در نظرگیری کار انیمیشن و اینکه در کشور کمتر کسی به آن پرداخته بود، تصمیم به  توسعه کارش گرفت.

وی براین اعتقاد بود که بدون همکاری با نهادهای دولتی هم می توانیم مخاطبان خود را داشته باشیم و در حوزه فرهنگی رسالتمان را انجام دهیم.
ابوالحسنی معتقد بود و همیشه به دانشجویان به خصوص تاکیدداشت،« ایده های خود را به دلیل بی اعتمادی و با تصور اینکه دزدیده می شود پیش خود نگه ندارید. ایده را پیش خود نگه داشتن به تنهایی نمی تواند نتیجه ای داشته باشد. 

شما می توانید با بیان ایده های خود با افراد با تجربه آن را پرورش دهید، سرمایه گذار پیدا کنید و آن را به کسب وکار برسانید. در فضاهای گفت وگوی این چنینی است که ایده رشد پیدا می کند. اگر ایده ای دارید آن را از طریق مراکز مربوطه دنبال کنید.»

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا