گذراندن اوقاتی هیجان انگیز در یک کوهستان

به گزارش باشگاه خبرنگاران،اگر شما به یک هیجان فوق العاده نیاز دارید، احتمالا rock climbing bivy می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.
 
این پروژه یک تختخواب تاشو باریک است که یک کوهنورد میتواند آن را به یک صخره ببند و لحظات هیجان انگیزی را به وسیله آن در بالای صخره ها سپری کند.
در سال 2013 یک محفظه‌ای شبیه کپسول از جنس آلومینیوم  و پلی کربنات در دامنه کوه دره مقدسی در کشور پرو نصب شد. این کپسول در ارتفاع 400 متری (1312 فوت) از سطح زمین و در حالت افقی قرار دارد.
 
 
برای اقامت در این خانه هیجان انگیز، حتی کسانی که نمی خواهند و یا نمی‌توانند صخره نوردی هم کنند می‌توانند از مسیرهای همواری که برای آن تعبیه شده است، استفاده کنند و شب را در کپسول بگذرانند.
 
اندازه این کپسول 24*8 فوت (7.3*2.4 متر) است، و در مجموع دارای 4 تخت می‌باشد و دارای قسمت ناهار خوری، حمام خصوصی است و روشنایی مورد نیاز خود را هم از نور خورشید تامین می کند همچنین یک صفحه هم در فضای بالای آن وجود دارد که می توان از آن برای غذا خوردن و استراحت استفاده کرد. هر فرد می تواند بلیطی حدود 289 دلار تهیه کرده و به مدت یک شب را در آن بگذراند.
 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا