سامانه سراسری که باعث کاهش عمومی قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی شد

امیر طهرانی وشنوه، مدیرعامل این شرکت خلاق گفت: پایه‌گذاران این شرکت خلاق و نوآور، نزدیک به سه دهه در صنعت آرایشی و بهداشتی سابقه دارند و این تجربه، به آنها کمک کرد که در زمینه فروش آنلاین و ایجاد یک اپلیکشن خلاق، بتوانند کسب و کار موفقی ایجاد کنند.

مدیرعامل این شرکت افزود: صنعت آرایشی و بهداشتی برعکس بسیاری دیگر از صنایع، آسیب بسیار کمتری از همه‌گیری کرونا دید و ما توانستیم از طریق ابزار خلاقیت، محدویت‌ها و آسیب‌ها را به حداقل برسانیم. در این صنعت خانواده‌ها دو دغدغه اساسی دارند.

این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن ارائه توضیح بیشتر در این خصوص، گفت: یکی از این دغدغه‌ها، مسئله کیفیت است، برای مثال عطرهای اورجینال قیمت بالایی دارد، با این همه مردم مطمئن نیستد که حتی با پرداخت قیمت بالا نیز بتوانند عطر اورجینال و با کیفیت تهیه کنند. با توجه به سابقه این شرکت و آشنایی با همه واردکنندگان معتبر، در این خصوص ما عمکلرد بسیار بهینه‌ای داشته‌ایم.

وی افزود: اصالت کالاها توسط ما تضمین می‌شود و همچنین ضمانت بازگشت کالا داریم، یعنی پس از ۷ روز اگر مشتری ایرادی در کالا دید، می‌تواند آن را مرجوع کند. در حال حاضر ما یک کارخانه تولیدی و یک شرکت قدیمی توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در اختیار داریم و اپلیکیشن خود را عرضه کرده‌ایم.

وشنوه با تاکید بر مسئله قیمت گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی مردم، بحث قیمت و اقتصادی است، به همین دلیل، تمام تلاش‌مان را به کار بسته‌ایم تا قیمت محصولات ما حتماً از قیمت فروشگاه‌های دیگر کمتر باشد. در این زمینه یک سامانه رصد قیمت نیز ایجاد کرده‌ایم تا ضمن جمع‌آوری قیمت‌ها، به ما در فروش ارزان‌تر کالا کمک کند.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مدیرعامل این شرکت خلاق ضمن موفق‌تر توصیف کردن شرکت‌های خلاق برآمده از دل صنعت، بیان کرد: اعتماد مشتری برای ما بسیار مهم است و به عنوان یک شرکت خلاق، تمام تلاش‌مان را برای حفاظت از این داشته گران‌بها به کار می‌بریم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا