زمان اعلام نتایج سه آزمون وزارت بهداشت مشخص شد

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و جامع داروسازی اسفند ۹۹، بعد از تعطیلات نوروز از طریق سایت این مرکز اعلام خواهد شد.

همچنین نتایج  آزمون‌ پیش کارورزی پزشکی ویژه داوطلبانی که محل امتحان آنها مرکز سنجش آموزش پزشکی بوده است، هفته آخر اسفند ماه ۹۹ بر روی سایت این مرکز قرار گرفت.

آزمون‌های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ به صورت الکترونیک و کاغذی در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شدند.

سایر داوطلبانی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی آزمون خود را برگزار کردند می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون خود به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد ۷۳۵ نفر، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی یک هزار و ۱۲۹ نفر، در بیستمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی تعداد ۱۸۲ نفر، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد ۴ هزار و ۳۹۷ نفر و در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد ۴ هزار و ۱۹۰ نفر و در مجموع ۱۰ هزار و ۶۳۳ نفر شرکت کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا