دلمان برای دانشجویان تنگ است

دکتر سعدالله نصیری قیداری با بیان این مطلب و با اشاره به عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها به دلیل شیوع کرونا ویروس تاکید کرد: امیدوارم امسال که سال نو با ماه مبارک شعبان مقارن شده است سایه ویروس کرونا در این روزها و ایام اول سال نو از سر ایرانیان برداشته شود و ما بار دیگر شاهد حضور پرشور و با انگیزه دانشجویان در محیط دانشگاه باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نبودن دانشجو در محیط دانشگاه باعث کاستی شور و نشاط همه ما شده است و ما به معنای واقعی کلمه برای دانشجویان دلمان تنگ شده است.

رییس دانشگاه شهید بهشتی همچنین خاطر نشان کرد: در سالی که گذشت خوشبختانه در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری تلاش های خوبی را در دانشگاه داشتیم و با تلاش مستمر اعضای هیات رییسه، روسای دانشکده ها و مدیران گروه ها توانستیم پروژه های خوبی در این حوزه ها به ثمر برسانیم.

قیداری ادامه داد: پروژه های پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی که عمدتا معطوف کرونا بود به ثمر رسید و با حضور مقامات کشور به بهره برداری رسید و در حوزه آموزش نیز زیرساخت های لازم ارتقا پیدا کرد و در زمینه عمران نیز ساختمان ها و فضاهای خوبی را به بهره برداری رساندیم و یا آماده بهره برداری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا